Samsung Galaxy S3 > Samsung Galaxy S3 vs. HTC One X

Samsung Galaxy S3 vs. HTC One X

Nu dat Samsung de Galaxy S3 officieel heeft aangekondigd, is de grote vraag – die ook al meerdere keren op onze website is gesteld – hoe het toestel zich verhoudt tegenover de andere Android krachtpatser, de HTC One X. Halverwege maart maakten we al eenzelfde vergelijking, maar toen nog op basis van de geruchten. Inmiddels zijn alle specificaties bekend van beide krachtpatsers en daarom is het tijd om een heldere vergelijking te maken, op basis van technische specificaties en werkelijke prestaties. Dé quad-core showdown van dit jaar!

We beginnen met een vergelijking van de technische specificaties, wat dus eigenlijk nog niets zegt over de prestaties van de beide smartphones.

Specificaties Galaxy S3 vs One X

SpecificatiesSamsung Galaxy S3HTC One X
BesturingssysteemAndroid 4.0.4Android 4.0
User InterfaceTouchWizHTC Sense 4.0
Scherm4,8 inch4,7 inch
Resolutie1280 x 7201280 x 720
GlasGorilla Glass 2Gorilla Glass 2
Processor1,4 GHz quad-core
Exynos 4412
Cortex-A9
1,5 GHz quad-core
Nvidia Tegra 3
Cortex-A9
SchermtypeHD Super AMOLEDSuper LCD
RAM1 GB1 GB
Geheugen16/32/64 GB + microSD + 50 GB cloud32 GB + 25 GB cloud
Camera8.0 mp
1080p video playback
8.0 mp
1080p video playback
Front-camera1,9 mp1,3 mp
Bluetooth4.04.0
Afmetingen136.6 x 70.6 x 8.6mm134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht133 gram130 gram
NFCJaJA
MultimediaDLNA / MHLDLNA
Batterij2100 mAH
Vervangbaar
1800 mAH
Niet eruit te halen

Nu wil je vast de Samsung Galaxy S3 graag in perspectief zien met de HTC One X. Direct na de aankondiging kon de aanwezige pers al even spelen met het nieuwe Koreaanse vlaggenschip en kort daarna verschenen de eerste vergelijkingsvideo’s met de One X, aangezien dat op dit moment de “Phone to beat” is.

Prestaties

Dit zijn nog vrij basic vergelijkingen, maar dat komt omdat de Samsung Galaxy S3 ook nog geen 24 uur officieel is aangekondigd. We verwachten binnen een aantal dagen een meer uitgebreide video te kunnen delen. Nu we de specificaties weten en ze naast elkaar in actie hebben gezien is het tijd om de processor zijn gang te laten gaan. Exynos versus Tegra, laten we kijken wat de resultaten waren van een aantal bekende benchmarks:

Samsung Galaxy S3HTC One X
Quadrant (V2)5.1894.906
Linpack single-thread (MFLOPS) 51.33748.540
Linpack multi-thread (MFLOPS) 101.606 150.54
NenaMark2 (fps)58.847.6
NenaMark1 (fps)59.859.5
Vellamo20941.617

(hoe hoger het getal hoe beter)

Camera

Samsung heeft – tegen de verwachting in – een 8.0 megapixel camera module op de Galaxy S3 geplaatst, vergelijkbaar met de Xperia S, iPhone 4S en de HTC One X. Maar de Koreaanse fabrikant heeft een aantal nieuwe features bedacht voor haar camera.

Zo beschikt de camera over een Burst shot mode, die 6 frames per seconde kan maken – in vergelijk tot 4 van de One X, tot een totaal van 20 frames. In de Best Photo mode maakt de Galaxy S3 8 foto’s in die snelheid, en krijg je enkel de foto met de beste kwaliteit voorgeschoteld.

Conclusie

Wellicht zijn wij een beetje bevooroordeeld, aangezien we een Samsung Galaxy S3 fanwebsite beheren, maar gezien de bovenstaande gegevens zouden wij ook echt voor het Koreaanse toestel gaan. Ook gezien de extra features, die niet allemaal zijn teruggekomen in bovenstaand artikel, maar kijk eens HIER naar de extra mogelijkheden die de Galaxy S3 biedt.

Pop up Play

Of wat dacht je van de Pop up Play feature van de Samsung Galaxy S3. Hiermee kun je een video bekijken en tegelijkertijd ook iets anders doen, zoals het nieuws lezen, of een SMS typen. Ideaal vinden wij, zie hieronder een demonstratie:

Welke zou jij kiezen en waarom: de Samsung Galaxy S3 vs HTC One X?

Foto galerij Samsung Galaxy S3

[nggallery id=9]

Foto galerij HTC One X

[nggallery id=10]

Reacties (187)

Matthijs4 mei, 2012 om 12:13

Galaxy S3 by far the best!! Dat laten de benchmarks ook zien. Design is een persoonlijke voorkeur. Afgezien van de tegenvallende plastic achterkant vind ik de S3 er net iets strakker uitzien. Dus in combinatie met de overweldigende prestaties van de S3 zou ik zeker voor de S3 gaan. En dat ga ik ook!

Ruben4 mei, 2012 om 12:17

Ik ga voor de s3 :)

Hipdekip4 mei, 2012 om 12:22

Bedankt redactie. Een heel helder verhaal!
Op tweakers staat een vergelijkbare conclusie. Daar wordt wel bij genoemd dat die optie tot verschuiven van een video en tegelijk nog iets anders doen niet bepaald handig werkt. Bovendien wordt het videoscherm dan wel erg klein en is multitasken wel een groot woord hiervoor.
Ik ben blij dat hij in ieder geval op vele fronten beter scoort dan de HTC. Er moet wel gezegd worden dat HTC ook een geweldig product heeft neergezet. Die is ook al langer uit en heeft geen voorbeeld gehad zoals de S3.

Ik ga voor de S3!

RobinV4 mei, 2012 om 12:26

Mooi model, alleen als ik heel eerlijk ben had ik meer verwacht van de S3. Waarschijnlijk komt dit ook door de vele geruchten die de wereld in gingen en gebasseerd waren op wensen maar toch.
Ik was zeer enthousiast, en nu nog steeds goed te spreken over dit model! En zou het zeker verkiezen boven de One X.. Maar misschien nu toch wachten op de iPhone 5….? *moeilijke keuzes*

Michelle4 mei, 2012 om 12:27

Zeer zeker de S3! Ik kan niet wachten tot ik ‘m eindelijk thuis heb!

Robert4 mei, 2012 om 12:30

Ik ga toch echt voor de Galaxy S3. Ik snap niet waarom mensen een probleem maken van het design, je hebt dat ding (waarschijnlijk) niet eens in handen gehad, maar goed, ik vind de achterkant wel heel mooi. Vooral hoe die witte eruit ziet (ga waarschijnlijk wel voor de zwarte). En de voorkant vind ik er ook goed uitzien. En qua schermgrootte vind ik het ook goed, als Samsung maar niet nog groter. Vooral internetten, en video’s, of filmpjes kijken lijkt me ook heel leuk.

Conlcusie: Samsung Galaxy S3

can4 mei, 2012 om 12:38

zijn er geen grotere fotos met de 2 kleuren naast mekaar want ik kan echt niet kiezen tusse wit of blauw :s
ik ben van plan om hem vandaag te bestellen :) kan niet wachten

Zarnikon4 mei, 2012 om 12:44

Ik zou toch voor de One X gaan.
Het verschil in snelheid merk je mss in benchmarks maar bij dagelijks gebruik merk je daar niet van aangezien ze beide super snel zijn.
En ik vind de S3 gwn enorm lelijk en de One X echt mooi.

Redactie4 mei, 2012 om 12:46

@ Can,

http://www.samsunggalaxys3.net/samsung-galaxy-s3-fotos/

@ Zarnikon,

Jammer dat we je verliezen! ;)

Bram4 mei, 2012 om 12:46

Ik weet niet hoor, ik vind de One X er toch stukken beter uitzien, en benchmarks zeggen ook niet alles. Wel heeft de S3 flink veel (TOFFE! *moet gezegd worden*) features, maar vraag me af wat ik allemaal ook écht ga gebruiken, en met een beetje geluk zetten gebruikers van XDA die features om zodat de One X ze ook kan gebruiken. Conclusie: Ik wil ze beide eerst testen!!

(Redactie: De Xperia S heeft een 12MP camera, geen ‘vergelijkbare’ 8.)
(Redactie2: Volgensmij heeft de One X 25 GB cloud opslag van dropbox.. maar ik kan het fout hebben)

Bram4 mei, 2012 om 12:48

@Zarnikon klopt Samsung had het design echt stukken beter kunnen maken, was gister ook een beetje teleurgesteld. Misschien is hij wel erg mooi als je hem in je hand hebt..

Redactie4 mei, 2012 om 12:48

@ Bram,

Sony Xperia S klopt, maar ik heb het over de module die is gebruikt, niet over de megapixels.

Wat betreft de HTC One X cloud opslag, heb je gelijk in. Ik ga het aanpassen.

Jaber4 mei, 2012 om 12:51

Ik heb hem al besteldd.. nu nog afwachten op het pakketje!

Jaber4 mei, 2012 om 12:52

wachten*

Bram4 mei, 2012 om 12:53

@ Redactie
Oh, oke haha ik dacht over het aantal MP.
Nog iets; ik ging even zoeken wat MHL bij de SGS3 inhoudt, maar op de wikipedia-site daarvan (http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_High-definition_Link) staat dat ook de One X over MHL beschikt.
Ik weet eigenlijk niet precies waar het voor staat, maargoed.

Henk4 mei, 2012 om 12:53

Ik heb ongeveer anderhalf jaar een iPhone4 gehad, echter begon na een jaar de home button te haperen. Dit was voor mij reden om de volgende telefoon te kiezen zonder fysieke home knop. Ik heb inmiddels een HTC One X en was in eerste instantie bang dat ik spijt zou krijgen dat ik niet heb gewacht op de S3…. Het mag duidelijk zijn dat ik nu geen spijt heb, want helaas heeft de S3 nog steeds een fysieke homebutton….. Zal best goed werken, maar ik neem niet meer het risico dat zo’n knop gaat haperen naar verloop van tijd… Blijft toch mechanisch allemaal….. Verder prima toestellen lijkt mij….

Xmes4 mei, 2012 om 13:01

De s3 is echt een spuuglelijk ding vergeleken met de s2.

Ik vind de HTC One X qua design stukken mooier dus HTC One X wordt het voor mij!

Hipdekip4 mei, 2012 om 13:05

Ik meende ergens nog iets te lezen over een microsimkaart of zo?
Kan iemand me daar meer over vertellen? Want ik zou dan dus met mijn sim niet kunnen switchen tussen mijn S2 en mijn S3 en dat zou ik een groot nadeel vinden…

Redactie4 mei, 2012 om 13:09

@ Hipdekip,

Dat durf ik niet te zeggen. Bij de One X in ieder geval wel. Mocht dit wel ‘t geval zijn, dan kun je gewoon je huidige kaart laten bijknippen in een winkel van je provider.

Hipdekip4 mei, 2012 om 13:13

Maar dan past mijn huidige kaart toch ook niet meer in mijn S2?
Ik kan dan niet meer zo nu en dan de ene en zo nu en dan de andere gebruiken bedoel ik….

Redactie4 mei, 2012 om 13:16

Als het goed is past een Micro SIM daar ook gewoon in.

Want het sim stukje zelf, het gedeelte wat er toe doet, blijft even groot.

Esther4 mei, 2012 om 13:19

Ik zat ook enorm te twijfelsn tussen deze twee want qua specs liggen ze zo enorm dichtbij elkaar! Ik vind het wel een voordeel dat de s3 een grotere en uitneembare batterij heeft, in tegenstelling tot de one x. Ik vond de one x wel heel mooi maar zo naast de witte s3 valt me op de de one x een.zwarte rand om het beeld heeft, bij samsung is dat niet en grenst het beeld aan de witte behuizing. Dat vind ik eigenlijk veel mooier! Ik ben wel bang dat de s3 heel glad is in de hand, de htc is stroever…. Ik hoop dat het meevalt want dan ga ik voor de s3!

@hipdekip zowel de one x.als de s3 hebben een microsim. Ik verwacht niet dat er nog nieuwe smattphones uitkomen met gewone sim…

@henk ik heb een 2 jaar oude galaxy s en nooit problemen met de home button..

Matthijs4 mei, 2012 om 13:22

@Henk

Dan ligt het denk ik meer aan apple dan een home button ;) Een home button is gewoon handiger als de touch op 1 of andere manier kuren heeft. Dan ben je volledig afhankelijk van touch. Als dat het begeeft dan kan je echt niks meer herstellen. Een fysieke home button is dus een stukje veiligheid.

Skywalker4 mei, 2012 om 13:37

Eerlijk gezegd valt de uiterlijk van de S3 mij wel tegen. De S2 qua design is veel mooier. Maar goed, het gaat om de telefoon zelf en dat stelt niemand teleur. Dus ik zal hem kopen.

sosakedu4 mei, 2012 om 13:58

Euhh, wat betreft die Best Photo mode :
Worden al die acht foto’s wel bewaard ?, want ik wil zelf graag kiezen , wat ik de mooiste vind

Redactie4 mei, 2012 om 14:00

@ Sosakedu,

Ja, die worden bewaard.

Iris4 mei, 2012 om 14:17

Ben blij dat ik voor de HTC One gegaan heb. Die ziet er naar mijn mening toch degelijker uit. Hij glanst ook niet zo erg.

Noëlle4 mei, 2012 om 14:26

@Hipdekip je kan gewoon een hoesje erbij krijgen waar je de microsim indoet, dan is het een normale simkaart

sjakie4 mei, 2012 om 14:32

Touchwiz, bah bah BAH! Toch maar htc :)

Tom4 mei, 2012 om 14:34

Ik vond op het eerste gezicht de S3 ook niet zo’n mooi toestel, als ik afging op de plaatjes alleen, maar als ik hem nu zo in de filmpjes in iemands hand zie vind ik het opzich toch wel een mooi ding!

Zarnikon4 mei, 2012 om 14:47

mss is de S3 wel een stuk mooier in het echt, kzal eens gaan kijken als hij in de winkels ligt.
Jammer genoeg kan ik het toestel niet kopen (ver boven mijn budget)
Khoop nog altijd dat ik hem gwn win met jullie actie :p

Bianca4 mei, 2012 om 14:50

Ik heb reeds gekozen voor de HTC One X en ben super blij met het toestel. Twijfelde even of ik spijt zou krijgen als de S III uit zou komen maar nu ik hem zo zie en de verschillen zo minimaal zijn heb ik absoluut geen spijt. De HTC heeft een heel mooi design. Zeker in vergelijking met de lelijke variant van de S III. Hij werkt verder echt super en doet zeker niet onder voor de S III volgens mij. Nee hoor. Ik ben voor de HTC gegaan en dat blijf ik ook doen :-)

ben4 mei, 2012 om 14:59

Ik ben blij dat ik niet voor de one x ben gegaan en nog even gewacht heb. Alleen de batterij is voor mij al voldoende om voor de S3 te gaan, naast dat het design me ook beter aanspreekt. Qua specs ontlopen ze elkaar niet heel veel maar ben wel benieuwd naar de benchmarks van deze 2 telefoons tegenover elkaar. Ik gok dat de S3 beter uit de test zal komen. Ook de micro SD vind ik een dikke plus. Verder zitten er nog leuke features in

Als de prijs rond die van de one X ligt gaat het zeker de S3 worden!

Gerard674 mei, 2012 om 15:07

Ik heb zelf een One X en ik vind het design van de S3 echt spuuglelijk. Ik twijfelde nog voor welk toestel ik moest gaan maar ik ben toch blij dat ik voor de One X heb gekozen.

Zarnikon4 mei, 2012 om 15:08

Btw, Smart Stay is niet echt innovatief.

Heb ik al lang op mijn Lenovo laptop.
Om een bepaalde tijd (die je zelf kunt kiezen) activeert de laptop de webcam voor enkele seconden om te controleren of er iemand voor zit. Als je bvb langer dan 10 seconden (opnieuw, de tijd kan je zelf kiezen) weg bent van je laptop dan vergrendelt hij die automatisch. Zodat niemand aan je gegevens kan.

Matthijs4 mei, 2012 om 15:16

De S3 is gewoon een super telefoon, niets meer en niets minder. Als de HTC one x nooit was gekomen dan had Samsung helemaal een topper in handen die nog meer de smartphone markt ging domineren. Dus HTC heeft voor hele sterke concurrentie gezorgd en een goede weg ingeslagen.

Qua design vind ik die pebble blue echt een pluspunt ten opzichte van de htc one x. Ik dacht eerst toen die Koreaan hem uit zijn binnenzak haalde: Wat is dit??? Maar nu ik hem goed bekeken heb op video’s vind ik hem erg mooi. De one x komt op mij een beetje dikkerig over. Ook de aparte rand rond het scherm vind ik lelijk bij de one x.

Als je niet van touchwiz houd dan kan je na een tijdje hem zeker wel tweaken naar je eigen voorkeur. Dat is geen probleem.

Daarbij de extra functies die de S3 bied en het merk Samsung trekt mij verder over de streep.

WoZZerZ4 mei, 2012 om 15:19

Ik zat echt te twijfelen tussen deze 2 telefoons, maar toen bedacht ik me iets:
De HTC One X heeft een Super LCD scherm:
totaal niet helder, geen diepe kleuren en brandt zeer snel in.

Geloof me, ik heb nu ook een HTC met dat scherm, dus ik kan het weten.
Alle mensen die ik ken met een HTC hebben ook al problemen gehad dat het scherm heel erg snel ingebrand was.

Geen twijfel meer voor mij, Samsung Galaxy SIII it is!

Matthijs4 mei, 2012 om 15:22

@Wozzerz

Inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht. Super amoled HD tegen gewone super LCD. Dan is de keuze nog sneller gemaakt lijkt me.

mexx214 mei, 2012 om 15:24

Voor mij is de HTC one x de beste smartphone ooit tot nu toe gemaakt heeft.

PcWolf4 mei, 2012 om 15:33

s3 vééél beter. Hou er eentje voor mij over :)

kees4 mei, 2012 om 15:34

Over smaak valt niet te twisten maar het valt me wel op dat de mensen die al een one x gekocht hebben allemaal in koor roepen dat ze deze lelijk vinden. Ik heb zo het idee dat niet iedereen even eerlijk voor zijn mening uit komt, of er niet even de tijd voor neemt om hem echt te bekijken. Laat staan in het echt, wat vaak toch anders is dan op een filmpje.

Samsung heeft qua specs eigenlijk dezelfde telefoon als de one X alleen is de S3 met een grotere batterij en Micro SD slot toch wat uitgebreider. Jammer dat een hoop mensen de verwachtingen te hoog hebben opgekrikt en dat nu Samsung aanrekenen.

mexx214 mei, 2012 om 15:40

Ik ga voor HTC one x top toestel

gast4 mei, 2012 om 15:50

ik heb vorige week mijn abbonement verlengd daarbij had ik de sony xperia s genomen maar die batterij ging echt super snel leeg en het geluid blijft bij een you tube filmpje doorlopen ook al sluit je de applicatie af.
dat betekende terug in de doos en naar de winkel en ruilen.en mijn nieuwe keus was al snel gemaakt het werd de htc one. deze telefoon is echt super.ik had geen zin om te wachten op de s3 en daar ben ik nu ook blij om ,nu ik zie hoe het design kortom lelijk is geworden en de specificaties ook niet echt denderend zijn.ben benieuwd welke telefoon het snelst op zal starten en hoe de browsersnelheid bij de s3 is.

Matthijs4 mei, 2012 om 15:51

Om alle lange verhalen kort te houden: De S3 overtreft de one x gewoon. Al is het met kleine details, al is het met benchmarks waar de S3 de kroon spant, al is het met functies die de S3 interessanter maken of het efficiënter omgaan met de specs die in het toestel zitten (waardoor deze benchmarks eruit komen).

Met dat gegeven moet je gewoon de keuze maken welk design je het meest aanspreekt en welk merk. Als de one x je gelukkig maakt ga je voor de one x en als de S3 je gelukkig maakt ga je daar voor. Zo simpel is het.

WeAreFamilyyy4 mei, 2012 om 15:53

De One X verslaat dit scherm met gemak! Dacht dat er een 1080p resolutie aan zat te komen met een 12MP camera.. SLCD2 vs HD Amoled, is door meerdere mensen al beschreven als winst voor het SLCD2 scherm.

Anyways, dat doet er niet zo toe ook. Voor de normale consument zal er niks te merken zijn aan verschillen tussen deze twee toestellen behalve het uiterlijk. Qua benchmarks kan je wel gaan bekijken, maar dat scheelt in de praktijk slechts miliseconden.

Matthijs4 mei, 2012 om 15:58

@wearefamily

1080p is totaal overbodig op een mobiele telefoon. Met het blote oog kan je dat absoluut niet zien. En de 12 MP is ook overbodig, omdat er nu een veel betere lens in zit die alles veel verfijnder maakt. 12 MP zegt alleen wat op papier maar niks in de praktijk.

gorrila4 mei, 2012 om 15:59

Wat is de s3 lelijk geworden zeg.rond modeltje word echt een vrouwen toestel.
Dat word een iphone 5 voor mij.

one4 mei, 2012 om 16:05

Ik ga voor htc one x???

Jens4 mei, 2012 om 16:07

Hangt van de prijs af. Ik was echt onder de indruk van het uiterlijk van de HTC ONE X. het uiterlijk van deze SIII valt me wat tegen. De batterij (beter en feit dat je hem kan vervangen) van de S3 is wel een voordeel. Verder gaat er in gebruik niet veel verschil zijn qua snelheid e.d. Dus even langs de winkel en de prijzen eens vergelijken. Ligt de S3 te veel boven de ONE X die al 619 kost, dan moet ik de S3 toch links laten liggen.

talha4 mei, 2012 om 16:11

Ik ga ook voor HTC one x Ik hm net besteld word morgen bezorgd superrrrrrrrrrrrrr.

gast4 mei, 2012 om 16:15

@ mattijs

12 mp dat verschil zie je niet op je telefoon maar als je een foto uitprint dan wel.

Wernerke4 mei, 2012 om 16:18

Ik vind de SGSIII bloedmooi.Ik ga hem zeker bestellen,alleen weet ik niet waar en waneer ie naar Belgie komt.Iemand een idee?Mijn SGSII moet naar mijn vrouw(en zij betaald mijn SIII)en ik kan niet wachten.

gast4 mei, 2012 om 16:20

@jens

de htc one x is er al vanaf 535 als je goed zoekt.de s3 gaat gemiddeld 550 kosten.
de s3 lijkt net een telefoon die speciaal is gemaakt voor vrouwen….no offense

steel4 mei, 2012 om 16:20

htc one x word voor mij ik heb m ook besteld via pdashop.nl eff afwachten morgen

can4 mei, 2012 om 16:23

@wernerke ik heb hem besteld bij gsmwijzer.be en ze zeggen 29 mei :)

Matthijs4 mei, 2012 om 16:27

Oke, geef me een paar goede redenen dan waarom je de one x boven de S3 zou verkiezen. Afgezien van het design want daar denkt iedereen anders over. Dat is ieder zijn voorkeur.

kees4 mei, 2012 om 16:30

@gast, dat jij een rond design aan een vrouw koppelt kan je beter voor jezelf laten. Slaat toch werkelijk waar helemaal nergens op. Wat mensen al niet zeggen om een toestel af te kraken…

Daarbij is de one x bijna even rond als de S3: http://www.samsunggalaxys3.net/wp-content/uploads/2012/05/Samsung-Galaxy-S-III-vs-HTC-One-X.jpg

Alleen aan de onderkant loopt die wat ronder af.

Yop4 mei, 2012 om 16:30

Weet iemand misschien of er nog een betere telefoon uitkomt dan de S3 binnenkort? Ik wil namelijk niet dat wanneer ik de S3 haal, 1 maand later een veel beter toestel uitkomt…

xxm4 mei, 2012 om 16:33

Ik heb de HTC one x ook besteld via studentenmobiel.nl in wit met abo top!!

kaan4 mei, 2012 om 16:36

Ik willem ook hebben HTC one x good by s3

gast4 mei, 2012 om 16:54

@kees

ik heb het niet allleen over de rondingen van het toestel maar het toestel in het geheel.
dit is alleen mijn persoonlijke mening en ik bedoel er verder niks mee.

@mattijs

een aantal reden waarom ik de htc one verkies boven de s3

-htc sense 4.0 (heb de toucwiz van samsung nooit goed gevonden mischien anderen wel)
-het scherm vind ik dat de kleuren meer natuurlijk lijken en scherper
-design vind ik beter
-voor de rest heb ik over een tijd nog wel meer dingen maar laat het toestel eerst maar s uitkomen

davinade4 mei, 2012 om 16:56

werkt dat pop-up play ook voor filmpjes die je op youtube kijkt?

max4 mei, 2012 om 16:58

Ik heb HTC one x gisteren besteld hij is net afgeleverd door ritel.nl met Tele2 abo egt een super smartphone

gast4 mei, 2012 om 17:07

@matijs

ojah design niet meegerekend typ te snel haha

Tom4 mei, 2012 om 17:07

Ik heb de S3 besteld!
HTC one x is juist spuuglelijk met dat zwart om je scherm en daar achter dan ineens weer wit. Je zit met zo HTC dan ook nog met dat lelijke, iritante, veelste onnodig uitgebreide en vooral langzame Sense. als je zo one x koopt ga je daar echt spijt van krijgen. Het gaat er verder ook meer om wat je op je scherm krijgt dan de behuizing

De S3 is trouwens gewoon wat er van te verwachten was, een typische samsung look. ook gaat de batterij zeker 2 uur langer mee met normaal gebruik en is de hardware gewoon sneller.
ik ben blij dat ik de S3 heb besteld en ik kan daarmee straks iedereen uitlachen die zegt dat de one x beter is dan de S3 net als die ifaggs doen met hun piepkleine iphonetjes

gast4 mei, 2012 om 17:16

@tom

denk dat meer mensen de s3 juist lelijker vinden maargoed.
sense langzaam ??? kijk je ogen na
batterij langer dat beweren ze alleen nu ja om te verkopen….
hardware sneller? dit zijn slechts milli secondes.
en ik geloof niet dat alle applicaties sneller zijn dan bij de htc one x…

Kees4 mei, 2012 om 17:36

Benchmarks zeggen niet alles, snel of snel, wat is het verschil? Vroeger stonden de PC bladen vol van snelheidstesten en benchmarks. Tegenwoordig helemaal niet meer, want wat is het verschil tussen heel snel en heel snel?
Ik ben toch een fan van de X en niet van de S3. Wat mij aanspreekt is de 5e core die het in rust overneemt van de quadcore. Het zwakke punt van ieder mobiel werkpaard is toch de accu. Meer pixels en meer MHz = meer verbruik..
Beide toestellen ontlopen elkaar niet veel, blijft over smaak: koop wat je leuk/mooi vindt zou ik zeggen!

guus kramer4 mei, 2012 om 17:47

@redactie: iedereen heeft het over het notificatie lampje. waar zit die dan? ik heb filmpjes van de s3 gekeken, maar geen 1 van de filmpjes brand/knippert het lampje, is het dus wel aanwezig?

Tom4 mei, 2012 om 17:47

@tom ik denk dat het wel meevalt met hoeveel mensen hem lelijk vinden, het zijn alleen juist van die kuddedieren die alles gelijk 100000 keer over moeten vermelden.

@max een 1.5 ghz quad die minder presteert dan een 1.4 ghz quad van de S3, dat zegt iets over de kwaliteit

Matthijs4 mei, 2012 om 17:49

Mensen die de Nexus vinden lijken op de S3 hier het bewijs dat dit niet het geval is:

http://www.androidlab.it/wp-content/uploads/2012/05/Samsung-Galaxy-S3-vs-Galaxy-Nexus.jpg

robvandenelsaker4 mei, 2012 om 17:55

Beide toestellen hebben ongekende mogelijkheden.
Ook zien beide tst er mooi uit naar mijn mening.
Toch heb ik zelf gekozen voor de One X
Waarom? Voor de after sales die van HTC beter is.
Reeds div.tst. gehad van beide merken.

Wernerke4 mei, 2012 om 18:11

@can,bedankt en ik ga hem direkt bestellen.zitten hier toch nog mensen die anderen helpen.Ik zou zeggen aan diegene die hier de SIII afkraken en de HTC one x de hemel inprijzen,jullie zitten hier verkeerd er zijn genoeg sites waar jullie terecht kunnen.Heb de HTC al gehad en vind zelfs mijn SGSII en Note beter.Koop ze allebei en vergelijk.Ga niet verder op specs of uiterlijk.Ben na de desire en Chacha HTC echt beu.Ieder op zijn site lijkt mij het beste.

Tinus4 mei, 2012 om 18:28

Toen de S2 op de markt kwam, was ik zeer onder de indruk. Hetzelfde gevoel had ik ook met de S3.

Echter is deze telefoon een tegenvaller voor me. Ik had meer verwacht. Want zeg nu zelf? Wat kan die S3 nu echt meer dan de S2? Is het die 600 euro voor een los toestel nu echt waard om mijn S2 te vervangen voor de S3?

Ik blijf het een tegenvaller vinden. Had op z’n minst een hoger megapixelcamera verwacht, een strakker design en een veel dunnere bezel.

Jammer… ik denk dat ik mijn abonnement “uitzit” en maar blijf wachten voor de S4…

Stonehills4 mei, 2012 om 19:56

Tja, weet je wat funest is met dit soort gadgets?
Heb je net het toestel gekozen/gekocht dat je leuk lijkt, komt er weer een nieuwe uit en denk je verdorie, heb ik weer.
Ik heb overigens nu bijna 2 jaar lang mijn HTC HD2 en nog steeds verveelt het toestel niet en werkt het probleemloos.

Heb ik een ander toestel en dus weer 2 jaar een duur abo nodig? Nee, ik kan mij prima redden, zeker met mijn Galaxy Tab er bij.

Zou ik een ander toestel willen? Ja, ik was gecharmeerd van de One X en dan komt de S 3 om de hoek kijken.

Kan ik dan nu een keuze maken? Nee, dan zou ik ze toch echt beiden een tijd naast elkaar moeten gebruiken, daarnaast is smaak iets heel persoonlijks. Puur de looks zou voor mij niet de doorslag geven, het is tenslotte een gebruiksvoorwerp dat vaak ook nog eens in een hoesje zit. Ik koop zo´n toestel daarnaast voor mijzelf en niet om mee te showen, alhoewel dat “showen” voor anderen juist wel weer doorslaggevend zal zjn.

Goed, straks de toestellen maar eens in het echt ervaren en dan pas een peroonlijk oordeel vellen.

Veel plezier met het toestel waar je voor kiest/gekozen hebt.

Henk4 mei, 2012 om 20:01

@ Matthijs

Ik snap wel dat je op dit moment de voordelen ziet van een fysieke home button, maar buiten het feit dat je het waarschijnlijk prima had gevonden als de S3 dit niet meer had, denk ik dat over een korte tijd alle telefoons volledig touch screen zijn….. Gewoon een kwestie van ontwikkelingen….

DaveDH4 mei, 2012 om 21:13

Daar de samsung galaxy 1+2 alletwee stuk voor stuk gekozen door de nederlandse consumentenbond het beste toestel van dat jaar zijn geweest verwacht ik dit ook van de S3 ! en ja dan is het eindelijk over met dat eindeloze gediscussieer over welke is nu beter? Want dan wordt de S3 eindelijk officeel erkend als de beste toestel net als zijn voorgangers !

De S3 schopt kont !

Mangcecep4 mei, 2012 om 21:20

Ik zit ook te twijfelen tussen HTC One X en Galaxy S3. Qua hardware zou ik voor S3 gaan, vooral de vervangbare batterij gaat toch na verloop van tijd belangrijk worden, Super Amoled scherm is beter dan Super LCD vanwege het inbranden, betere Benchmark waarden ( weliswaar slechts theoretische verschillen, in ieder geval niet slechter dan de HTC One X ), micro SD kaart uitbreidingsmogelijkheid is voor mij ook een welkome extra. Voor de rest zijn de specs van beide toestellen nagenoeg hetzelfde, over design is het een kwestie van smaak, en daarover valt niet te twisten. Ik ga voor de S3, maar ik ben blij dat er genoeg mensen zijn die voor de HTC One X gaan, het is tenslotte ook een top product , er is niks mis mee, en het is goed dat Samsung ook een geduchte concurrent erbij krijgt. het zorgt ervoor dat ze scherp blijven en niet op hun lauweren gaan rusten. De consument vaart er wel bij ! Wat Apple betreft: ze moeten de iPhone 5 maar eens een grotere scherm geven , anders raken ze verder achterop, en dat wil je Steve Jobs ( May his soul rest in peace ) niet aandoen. Het valt me trouwens op, dat mensen die HTC One X reeds in bezit hebben, zij zijn blij met hun keuze. Dat betekent dat HTC One X gewoon een topproduct is. Waar gaat het tenslotte over ? Over heel goed en super goed. Lieve mensen, koop maar wat je wilt, het is nooit een miskoop tussen deze twee toestellen. Over een paar maanden komt er weer een toestel die iedereen het hart sneller doet kloppen, dat hou je toch in deze tijd. Als je het geld kan missen, gewoon kopen , loop ermee te pronken or whatever, geniet ervan , je leeft maar één keer en laat alsjeblieft anderen in hun waarde.

mexx214 mei, 2012 om 21:26

@ DaveDH denk jij dat de samsungs elk jaar de beste smartphones kunnen zijn Dan Ben je verkeerd bezig je mag de HTC one x ook vergeten en binnen kort komt iPhone 5 ook

joepiedepoepie4 mei, 2012 om 23:33

tssssss, wat een aandacht… uiteindelijk komen ze met een duf galaxy 1, fake iphone design…
Ik blijf nog even bij mijn gaaxy S2 welke ik samen met de one X mooier vind dan de S3. Ik zou het alleen doen vanwege het scherm en interface + aansturing. Noodzaak is er nog niet en als je al gem. 230 euro gaat betalen bij een abbo van 60 euro in de maand vind ik het zonde om van een S2 naar een S3 over te stappen. Mede gezien ik nu ook een jaar korting kan krijgen op abbo. dus al met al is het een keuze die ieder voor zich moet maken. Even afwachten nog, ik houd de ontwikkelingen in de gaten.

Roland744 mei, 2012 om 23:37

Mijn abbo loopt binnenkort af en ben op zoek naar een nieuwe phone.
Zit dus te dubben tussen de One X en de S3 na mijn huidige bijna versleten HTC Desire.
Ik vind in de eerste plaats een grotere accu een heel belangrijk gegeven, niks is zo vervelend als je telefoon het einde van de dag niet kan halen.
Ook dat je de accu eruit kan halen, ik heb wel eens dat mijn phone op de een of andere manier helemaal vastloopt en nergens meer op reageert, even de accu eruit en weer erin en het probleem was opgelost.
Dan heb je een probleem bij de One X, dus wat betreft de accu gaat mijn voorkeur naar de S3.
Het scherm vind ik dan ook belangrijk, van de One X heb ik gezien en vond het heel fraai, ik weet niet of je veel verschil zult zien met die van de S3.
Gezien de specs verder neig ik voorlopig naar de S3, uitbreidbaar SD-geheugen, duidelijke (?) notificatie aanduiding op het toestel als ik een gesprek gemist heb, glonass gps ontvangst vind ik persoonlijk wel leuke kleine extra’s.
De keuze is dus nog erg lastig, komende weken maar eens even de reviews goed in de gaten gaan houden.

Matthijs5 mei, 2012 om 00:06

Je kan pas echt een goed oordeel geven over een telefoon als je pakweg een week met de one x en een week met de galaxy s3 gespeeld hebt. Maar omdat niet iedereen het geld heeft om de one x en de S3 te kopen blijft het gissen. Dan moet je afgaan op de reviews van andere mensen die een misschien andere voorkeur hebben dan jij.

Ik gok dat de S3 gewoon de allerbeste gebruikerservaring heeft. Uitneembare batterij vind ik ook echt heel belangrijk, want stel je batterij is na een tijdje erg lui geworden? of je telefoon loopt vast? Wat in die periode echt wel een keer gaat gebeuren. Wat moet je dan?? Bij de S3 batterij eruit en opnieuw opstarten en bij de one x? Naar de reparatie brengen?? Dat is een onwijs minpunt. Ik heb nu nog een HTC HD2 en echt niets dan lof voor dat toestel. De touchscreen deed het na een tijdje niet meer en het werd toen zonder verzekering kosteloos gerepareerd. De service is heel erg goed.

Maar met de one x vind ik dat ze de plank hebben misgeslagen met de batterij. En de design met die lelijke zwarte rand om het scherm vind ik echt niet mooi, maar dat is persoonlijk. De S3 vind ik wel gewoon een degelijk design (niet echt super spectaculair zoals misschien verwacht maar je kan niet zeggen dat hij lelijk is). En over de hardware kan je lang en kort over praten, maar uiteindelijk zijn beide toestellen gewoon rete snel. Dan gaat de S3 verder met functies die ik erg interessant vind (dat is ook persoonlijk) en Touchwiz kan altijd veranderd worden.

Dus de S3 is gewoon het toestel voor mij.

Gertjan5 mei, 2012 om 07:51

@Matthijs, dat met die die batterij is idd een goeie. Vooral als je een custom ROM wilt gaan gebruiken wil je weleens de batterij er even uit halen als het mis gaat. Maar dat wil natuurlijk niet iedereen. Bottom line is dat het allebei toptoestellen zijn en gelukkig wil niet iedereen dezelfde!

Voor mij wordt het ook de Samsung.

Congo_19715 mei, 2012 om 08:06

Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar voor mij absoluut geen toestel waarvan je de batterij niet kan verwisselen. Stel je bent op vakantie, gebruikt hem wat meer op een dag….en je batterij is leeg? wat dan? heb je je lader in je zak zitten en hopen dat je ergens stroom kan/mag tappen?
Dikke minpunt! Lekker een reserve accu in je zak, en geen probleem meer.
Of ik de SIII ga nemen weet ik nog niet, dan zou ik ‘m los moeten kopen. Mijn abo loopt volgend jaar af, en kan kijken wat de S4 gaat worden.
Als ik me wél bedenk, dan gaat het zeker de SIII nog worden, maar ik wacht héél even de prijsontwikkeling af.

Pascalle5 mei, 2012 om 08:19

@congo_1971
helemaal mee eens! ik heb wel eens gehad dat ik gewoon geen stroom had om hem op te laden.
extra batterij erbij die vol zit en verwisselen maar.
wel een beetje jammer dat er allemaal mensen nu komen die eigenlijk voor de htc gaan, hebben jullie geen eigen blog ?

Pascalle5 mei, 2012 om 08:29

wat ik me trouwens wel afvroeg, de telefoon gaat op standby als je er niet meer naar kijkt. werkt dit dan wel in het donker ?

Jesse5 mei, 2012 om 09:13

Ik ga voor de htc one x omdat die er veel minder plastic uitziet. Die samsung is gewoon een stuk plastic en die htc one x niet. Ik weet het omdat ik zelf een htc one x heb en ik fulltime in een telefoonwinkel werk en alle telefoons uit kan proberen die ik wil.

Jesse5 mei, 2012 om 09:17

Veel mensen denken dat de htc one x een slechte batterij heeft maar dat is niet zo.

Jesse5 mei, 2012 om 09:22

Waarom zeggen ze niet welke features de htc one x heeft. Een van die features is de htc media link hd http://m.youtube.com/watch?v=CnqRXJVWi_k

Matthijs5 mei, 2012 om 09:33

@ Jesse

De S3 heeft dat ook. Dat media link kastje moet je erbij kopen voor 90 euro. Weet niet hoeveel dat bij de S3 gaat kosten. Beats audio vind ik wel een pluspunt van de one x, maar ik gebruik altijd een ipod voor muziek.

Sjon5 mei, 2012 om 09:57

@jesse
de batterij is inderdaad niet slecht,
ik doe met normaal gebruik 2 dagen voordat ik hem oplaad
en jij?

Matthijs5 mei, 2012 om 10:11

De S3 heeft een notificatie led lichtje. Hier is het bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=Z8XM3lAlLOM

Vanaf 1:41 uitleg en zie je de led branden.

Pascalle5 mei, 2012 om 10:21

@matthijs
goed gevonden, bedankt !
mooi filmpje

Olivier5 mei, 2012 om 10:25

Pas HTC one X gaan halen voor mijn vriendin en ikzelf. Een prachtig toestel.
Leek mij weinig zin om te w8ten voor de SGIII na het zien van specificaties.

mexx215 mei, 2012 om 11:28

Ik snap niet dat alle mensen zegen Ik ga voor lange baterij duur van Samsung galaxy s3 terwijl dat HTC one x ook een goed baterij heeft

Matthijs5 mei, 2012 om 11:37

@mexx21

Het gaat meer om de niet uitneembare batterij. Dat is een heel erg minpunt, want wat doe je als je telefoon vastloopt? (wat echt een keer gaat gebeuren)

Gertjan5 mei, 2012 om 13:23

@Jesse leuk dat je alle telefoons kan uitproberen, maar de S3 heb je nog niet in je handen gehad! Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vind, maar ga toch voor de Samsung.

jesse5 mei, 2012 om 15:17

@sjon ik doe er een dag mee maar ik kijk dan meestal nog een film ofzo.

Harald5 mei, 2012 om 15:34

Hey iedereen,

Op het moment heb ik nog geen smarthphone. Aan het einde van deze maand loopt mijn abonnement af, en ik ben van plan om dan wel voor een smarthphone te gaan. Aangezien ik veel in de trein zit ben ik van plan hem dan het intensiefst te gebruiken. Films kijken, gamen, browsen etc. Per dag is dit ongeveer 3 tot 4 uur, zou de batterij van een one X dit kunnen, en vervolgens nog tot een uurtje of 12 ‘s avonds het vol houden, als de telefoon sinds 7 uur ‘s ochtend in gebruik is. Ook ik sta voor de keuze tussen de S3 en de one X. Aangezien ik geen ervaringen hebt met de batterijduur vroeg ik me af wat de ervaringen hiermee zijn.

Alvast bedankt voor het antwoord.

ivo5 mei, 2012 om 17:09

@ Harald
T zou wel moeilijk zijn want niet zoveel telefoons halen een dag van 7 uur sóchtends tot 12 uur savonds.
ik gebruik nu een iphone 4s en ik moet t zoeizo op school of op t werk weer opladen.
en dan einde van de avond weer als ik ga slapen.
maar als je die 3 tot 4 uur internet gebruik en daarna je 3g of je internet helemaal uitzet dan zou je waarschijnlijk wel 12 uur kunnen halen.
Als ik me iphone op vlieg modus heb kan ik ong 2 dagen ermeedoen dat is ook met grootste deel van de dag muziek luisteren.

Pascalle5 mei, 2012 om 17:46

@ Harald
je zou eventueel ook een extra batterij mee kunnen nemen als je echt lang weggaat ?!

ivo5 mei, 2012 om 17:49

dat is ook een optie ja of zo’n oplaad ding van de duracel ofzo of van een ander merk

Lisa5 mei, 2012 om 18:13

Ik ga voor de htc , veel mooier dan de s3 ! Goedkoper ook , en dat maar voor de kleine details dat de s3 meer bied!

Harald5 mei, 2012 om 19:26

Dank aan iedereen voor de reacties :)

s35 mei, 2012 om 20:22

Ik ga voor de s3. Waarom?

* Batterij met veel (meer) vermogen, daar gaat het trouwens om
* Vervangbare Batterij… hoe idioot is het om een telefoon op de markt nog te brengen waarbij de batterij ingebouwd zit… heb nu hetzelfde verhaal bij het vervangen van mijn iPhone 3GS.
Alleen al voor deze 2 redenen zou ik resoluut voor de Samsung 3GS gaan.
* Micro sd slot. Ik koop de 16GB versie en kan uitbreiden zoveel ik wil (64gb)
* Gebruiksgemak
* Handige extra functies
* Design
* stabiliteit (hopelijk) zoals de s2

jesse5 mei, 2012 om 20:41

@Lisa ben het helemaal met je eens maar vergeet niet dat de htc One x ook wat leuke dingen heeft zoals beats audio, htc media link hd en ook htc watch.

jesse5 mei, 2012 om 20:42

Slechte Samsung galaxy s3. Wie is htc met me eens

weetnognietgoed5 mei, 2012 om 23:23

ivm de batterij : bij een smartphone waar je de batterij kan uithalen, kan je een speciaal type batterij voor kopen die draadloos oplaadt tot een afstand van +-2m. Dus lijkt me een verwisselbare batterij een absoluur pluspunt voor de S3 en een minpunt voor de One X.
ivm geheugenopslag : bij de S3 kan je tot extra 64Gb bijsteken met microSD. Hallo HTC ??? Boot gemist man !

J3ffr3y6 mei, 2012 om 01:06

Ik vind het design dus echt niet lelijk, teminste een keer een andere vorm

gerry6 mei, 2012 om 03:43

S3 NATUURLIJK!!! HEBBE DAT DING.. BLUE WEER EENS EEN ANDER KLEURTJE DAN ZWART WIT ;)

Pascalle6 mei, 2012 om 07:08

ja vind ik ook
het design vind ik wel leuk een keer wat anders helemaal de kleur blauw

Pharmd8276 mei, 2012 om 08:29

Hello! eebbdfg interesting eebbdfg site! I’m really like it! Very, very eebbdfg good!

Pharme306 mei, 2012 om 08:30

Very nice site!

Pharma9306 mei, 2012 om 08:30

Hello! ebecade interesting ebecade site! I’m really like it! Very, very ebecade good!

Pharmg4926 mei, 2012 om 08:30

Very nice site!

ruudeuro6 mei, 2012 om 09:06

Ik mis een ding in deze vs test en dat is wat er gebeurt als je de telefoon laat vallen. Bij de one x gebeurt er weinig bij de test op internet. Maar hoe houdt de s3 zich? Verder zitten de specs heel dicht bij elkaar dus voor mij de one X. Voor de anderen, neem degene die je zelf wilt hebben

Eise6 mei, 2012 om 09:30

Benchmarks zeggen niks, de reality zal echt zijn dat de S3 geen fluit sneller zal zijn. Bovendien issie lelijk in vergelijking met de One X. Zeker weten alles op de One X!

Ivo6 mei, 2012 om 09:34

Ik twijfel nog op dit moment heb ik ren iPhone 4s
Maar vind t best jammer dat ik t niet kan jailbreaken
En dat ik geen homescreen kan samen stellen zoals bij Android

Eise6 mei, 2012 om 09:34

@s35 mei, 2012 om 8:22 pm

Meer vermogen wil niet zeggen dat ie langer meegaat dus dat valt nog te bezien aangezien die van de One X t goed doet en dat moet de S3 nog maar bewijzen

Verder dat t een vaste accu is, hoezo een probleem? Is niks mis mee want waarom in hemelsnaam zou je je accu willen vervangen? Is nergens voor nodig dus die 2 punten zijn zowiezo al kansloos…

Sjon6 mei, 2012 om 11:11

@s3

je laatste 4 punten gelden ook voor de htc

gebruiksgemak
design( kwestie van smaak)
extra handige functies
stabiliteit

verder over de niet batterij die je niet kan vervangen is er een code voor om hem na vastlopen opnieuw op te starten.
iets van uit/aan knop ingedrukt houden tegelijk met volumeknop omhoog/omlaag
dacht ik ergens gelezen te hebben.

Matthijs6 mei, 2012 om 11:56

We kunnen pas echt een goed oordeel over de S3 vellen als hij in de winkel ligt! De one x ligt al in de winkel en dus zijn ze niet volledig met elkaar te vergelijken.

s36 mei, 2012 om 12:02

@Sjon

Yep heb je gelijk in en met die punten geef ik mn voorkeur aan de s3

Ikzelf heb nu de iPhone 3gs (3jaar) en geloof me die batterij wil je vervangen, moet zelf want ze gaat geen halve dag meer mee, ze is kapot gebruikt.
Natuurlijk als je om de 3maand vernieuwt van gsm is het minder nadeel om een ingebouwde batterij te vervangen, maar ik ben weldegelijk weer van plan om mijn kostelijk nieuw toestel, de s3 weer een jaar of 3 te gebruiken, en geloof me, na een jaar half, 2jaar wil je die batterij zeker vervangen, en nee ik wil daar geen 60euro voor geven zoals mijn iphone 3gs.

De ene prijst de htc one X de hemel in de andere breekt ze af. Beide zijn goede toestellen, dus kies waar je je best bij voel. Ik ga voor batterij, micro sd, besturing en design voor de s3 en dat is mn mening.
Ik ben blij dat in van iphone ga afstappen, ik moet zeker geen meer hebben in de toekomst maar ik ben blij dat ze zo een toestellen op de markt gebracht hebben want ze hebben leuke standaarden voor smartphones op de markt gebracht. Enkel steekt naar mijn mening htc en samsung de 4s mijlenver overuit.

Wat ik trouwens super vind is de gezonde concurentie tussen al de merken. Dit zorgt voor een enorm snelle groei in de smartphonetechnologie wereld. Innoveren is daar de boodschap.

Dus kies waar je je best bij voelt en boor geen andere gsms de grond in, iedere provider draagt op zich zijn steentje bij aan de huidige en nog te releasen smartphones :)

Pascalle6 mei, 2012 om 13:09

@ s3
helemaal mee eens !

sjon6 mei, 2012 om 19:04

@s3

Heb ook een 3gs gehad was er snel op uitgekeken.
Apple mag wel iets nieuws bedenken om mee te beginnen een ander/beter
IOS.

Wilbert6 mei, 2012 om 19:45

Tja, als je een vraag gaat stellen of gaat kiezen voor een htc one x of een S3 op een site voor de S3, dan verwacht je veel S3′s. :P

Zelf heb ik nu al een paar dagen de htc en het bevalt mij uitstekend!

Gianni6 mei, 2012 om 21:35

@Redactie
Komt hij ook na verloop van tijd in het zwart?

Wilbert7 mei, 2012 om 06:14

Alleen blauw en wit…

Matthijs_boef7 mei, 2012 om 08:49

Ik had geen geduld met wachten op de S3 en heb een One X. Was even bang voor spijt maar heb dat niet meer. Specs S3 lijken beter hoewel het nog maar moet blijken als het ding in de omloop is gezien alle benchmarks door Samsung zelf gedaan worden of door dit soort websites. Anyway, ik vind de S3 er niet mooi uitzien. Te rond, goedkoop ogende achterkant, lelijke home knop zit er nog steeds op en de kitscherige zilveren rand vind ik ook helemaal niets. Komt nog eens bij dat de adviesprijs voor de S3 100 Euro hoger ligt als de One X. Moet wel zeggen dat ik het een nadeel vind van de Hox dat je hem lastig open krijgt om bijvoorbeeld de accu te wisselen, hoe zit dat met de S3? Kan die wel gewoon open?

Esther7 mei, 2012 om 08:51

@Matthijs_boef Het is bij de One X niet de bedoeling dat je die open kan maken… Dat is een punt waar veel mensen hier juist over vallen, dat de One X geen verwisselbare accu heeft (dat hij niet open kan) en de S3 juist wel… Maar goed uit jouw verhaal blijkt dat je de One X wel open hebt gekregen? En hij gaat dan ook weer goed dicht en de accu kan eruit?

Caro7 mei, 2012 om 10:19

HTC ONE X Rocks.. ik had van de layout veel meer verwacht op het 1e gezicht vind ik het niet mooi.. heb nu HTC en wou ook niet wachten op de S3 en kan zeggen was een juiste beslissing. Ik vind het zeker geen mooi toestel de hij is op een paar puntjes maar beter maar de quadcore van HTC is beter en het toestel ziet er mooier uit, de Sense werkt super..

Matthijs_boef7 mei, 2012 om 10:54

@Esther, het is inderdaad niet de bedoeling om het open te maken, gaat echter wel en ik heb het al geprobeerd. (alleen body van screen gescheiden, niet helemaal uit elkaar gehaald) Op XDA staat beschreven hoe je het kan doen, bij mij klikte het zonder problemen weer dicht.

Het niet open kunnen vind ik zeker een nadeel van het toestel, echter, omdat het niet kan ziet de telefoon er wel erg mooi uit. (unibody)

Dat er geen geheugen toegevoegd kan worden vind ik geen probleem. 32 gig is meer dan genoeg, voor mij althans.

Werner7 mei, 2012 om 20:59

Samsung is best te kijk gezet door de Htc One x. Niemand verwachtte dat Htc met zo’n top toestel kwam. De verwachtingen voor de nieuwe S3 waren hierdoor vele malen groter en Samsung heeft het in mijn ogen niet echt waar gemaakt. Er zijn een hoop nieuwe leuke features, maar die gebruik je enkele keren en dan zijn die ook overbodig. Natuurlijk zijn de benchmarks en nog een aantal dingen iets beter dan de One X. Vergeet niet dat Samsung nog lange tijd heeft gehad om dit te verbeteren. Maar ook dat vind ik nogal tegenvallen. Het zal uiteraard ook kunnen liggen aan de té hoge verwachtingen die wij als consumenten steeds hebben bij Samsung dan wel Apple. Als je de Htc One X en de S3 in levende lijve met elkaar zal vergeleken als normale consument zul je niet heel veel verschil merken. Daarbij kun je dus alleen afgaan op smaak en die is per persoon verschillend. Je kunt houden van het Sense 4 of het Touchwiz. Niets is beter dan de ander. Ik ben blij voor de mensen die wel enthousiast zijn geworden van de S3.

Of je nu een S3 of een One x koop, het zijn beide toestellen waar je heel erg blij mee zal zijn en waar je weer een jaar mee vooruit kan.

geoffrey7 mei, 2012 om 21:33

One x als prijs van galaxy s3 zo blijven. Veel te duur voor dit ( als je de concurrentie bekijkt) zou zelf iphone goedkoper zijn dan samsung galaxy s3

ReNé3287 mei, 2012 om 21:49

Ik heb nu precies Twee weken de HTC One X en ik kan je vertellen mensen het is een geweldige toestel
Hiermee komen de Taiwanezen helemaal terug op de markt, Samsung na-aap alles van anderen en vindt de S3 echt spuug lelijk.voor mijn voor nu en in de toekomst HTC.

htconex7 mei, 2012 om 21:57

Ik heb de htc One x al 3dagen in bezit de toestel is egt cool

s38 mei, 2012 om 10:08

@ Geoffry

De iPhone zal dezelde prijs hebben (ook in verhouding met geheugen 16/32/64) als de samsung galaxy s3.

bij de S3 heb je wel het voordeel dat je hem dikwijls een stuk goedkoper in een online store kan krijgen. wat bij Apple moeilijker is.
ook zal de prijs van de S3 een stuk rapper gaan zakken. (uit ervaring gezien)

geoffrey8 mei, 2012 om 10:54

@S3

Als je beetje kunt nadenken kloppen deze prijzen niet!
Samsung galaxy s3 is opgefokte S2 ( Betere afgewerkte programma”s) Wat wel mooi is vind ik persoonlijk.

Samsung galaxy s3 is nog niet uit nu is het goed moment om over geprijsde gsm aan biedend.

650 euro voor 16 GB ? Kom op dit is gewoon efkes mensen afzetten.

Prijzen tijdens release in winkel

450 a 550 euro voor 16 Gb

550 a 650 euro voor 32GB

650 a 750 euro voor 64Gb

Gaat gerust eentje pre order. Meeste mensen zoude efkes moeten nadenken beetje geduld hebben.
S3 is gewoon opgefokte s2 ( Eerlijk zijn verbeter programma’s vind ik plus punt meer heb je eigenlijk niet nodig voor je smarthphone ) Beetje geduld mensen apple is goedkoper als dit vaste prijs is. Zou ik Htc aanraden als deze prijzen vast zijn. 550 euro goedkoopste Htc van 32 gb ( samsung galaxy s3 650 euro voor 16 gb)

s38 mei, 2012 om 18:42

@ Geoffry

De prijzen die ik opnoem zijn degene die Samsung voorgelegd hebben aan Vandenborre winkelketen Belgie. Dus waarom zou hij zoveel goedkoper zijn? Ik heb het hier wel over belgische prijzen. De eerste weken zal hij zeker aan die prijs verkocht worden in Belgie. Let wel op ik heb het hier niet over de webwinkels. Vandenborre hanteert de laagste prijsgarantie, dus mocht deze maand na aankoop goedkoper worden dan krijg ik het verschil terug. Op welke prijzen basseer jij je dan? Vandenborre heeft me duidelijk meegegeven dat zij enkel prijzen beschikbaar maken als deze bekend zijn door de leverancier, Samsung in dit geval.

Sofie8 mei, 2012 om 19:16

Sorry jongens… maar vind de galaxy s3 echt voor vrouwen aangezien die wat rond en sierlijk is (meer dan de s2). De HTC one x is wat stoerder en tevens een stuk goedkoper. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen… Heb in het verleden goede ervaringen gehad met samsung en nog nooit eerder een HTC gehad. Vind de kwaliteit van de camera in beide toestellen trouwens wat tegenvallen (en dan heb ik het niet alleen over megapixels), daarmee hadden ze een voorbeeld aan Nokia kunnen nemen, met een goede carl zeiss lens! Achja zo heeft ieder toestel z’n voor en nadelen.

s38 mei, 2012 om 19:33

Galaxy s3 is voor mannen want ik denk toch nog altijd dat mannen op ronde vormen vallen en niet de vrouwen ;)

Congo_19719 mei, 2012 om 00:42

nog een leuke hands-on van de Galaxy SIII (xda-developers)

nog een paar geinige features die ik nog niet eerder had gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=M6idNXrjfAo&feature=player_embedded#!

geoffrey9 mei, 2012 om 22:03

@ S3

Prijzen die je nu ziet gaan mss blijven. Kans is klein achter maandje die nog zo zijn. Vandenborre is niet altijd goedkoopste hoor. Ps. Verkoper vertelt je alles voor iets te verkopen. ;)

Concurrentie is hoger + samsung heeft al een proces lopen over die zaken. Gsm kwn hoe duurder verkopen omdat er veel mensen zijn die hem willen kopen. Achter 1 maand a 2. Zakken ze om nieuwe klantgroep te lokken naar deze smartphone. Zowiezo prijzen zijn niet werkelijk als dat zo is. Htc goedkoper voor zelfde capaciteiten bijna + Apple ^^. Doel is van wereldleider te worden in smarthphone. We zullen zien over paar weken wie er gelijk heeft :)

HVV10 mei, 2012 om 09:16

@ Matthijs

Doe wat onderzoek voordat je praat. Wanneer de One X vastloopt kan je door de power button ongeveer 10sec in te drukken. Dat is heel wat minder moeite dan de batterij weghalen.
Nonetheless, blijft jammer dat je de batterij niet kan weghalen.

Jeffrey10 mei, 2012 om 10:30

Hoi Allemaal,

Ik ben er nog niet uit maar ik denk dat ik voor de S3 ga. Weet iemand of de S3 ook op Android 5.0 draait?

J.

Ivo10 mei, 2012 om 10:32

Android 5.0 in nog niet uit duurt nog een tijdje :)

Pierre10 mei, 2012 om 21:07

Het is natuurlijk na zo’n succes van Galaxy s2 dat er een hype gaat ontstaan rond de s3. Veel samsung liefhebber zullen sowieso alleen daarom al kiezen voor de s3. De hype was en is groot, allerlei verhalen over wat deze s3 allemaal wel niet zou kunnen, volgens mij kun je het allemaal niet waar maken. Ik heb al meerdere benchmark testen op internet gezien, daar viel mij op dat het grootste deel in het voordeel uitviel voor de HTC One X. Ik denk dat beide fantastische toestellen zijn en de voorkeur zit in kleine details in uiterlijk en eigen specifieke software.
Ik heb nu sinds enkele weken de One X, de vaste batterij en geen mogelijkheid om geheugen uit te breiden zijn voor mij nog steeds mindere zaken van deze telefoon daardoor wel twijfel voor aanschaf van de telefoon. Ik moet zeggen tot nu toe totaal geen spijt, batterij gaat bij mij twee dagen mee.

Francois197811 mei, 2012 om 09:07

Hahahah mijn vriendin die heeft de HTC One X, maar ik neem voor mijzelf de S3. Kunnen we lekker gaan vergelijken.

Mijn vriendin heeft dan ook een microsim moeten aanschaffen, maar dat was gratis. De oude simkaart heeft ze nog wel. Daar blijven ook nog de gegevens op staan als een soort back-up. Maar de oude simkaart is wel geblokkeerd.

Wat bij mij tot nu toe altijd de doorslag geeft is de beeldkwaliteit. Die is bij Samsung met haar super amoled schermen verreweg het beste van alle schermen. Daarmee streeft de s3 haar naaste concurrent de HTC One X met groot gemak voorbij qua uiterlijk alleen dan al.

sjon11 mei, 2012 om 15:53

@francois

de doorslag bij mij was juist het htc one x display met de mooiste kleuren die ik ooit op een smartphone gezien heb.
wit is echt wit
rood is niet overdreven brandweer rood zoals bij samsung
zwart is echt zwart

daarbij de S3 gebruikt , net als de Galaxy nexus, een zogeheten Pentile-indeling, waarbij twee pixels een groene subpixel moeten delen. Dit verlaagt de effectieve resolutie, waardoor het scherm minder scherp kan ogen.ook de pixels per inch zijn bij de htc one x hoger namelijk 312 ten opzichte van 305van de s3.
dit zul je alleen met het blote oog niet kunnen zien.
het is gewoon een kwestie van smaak welk scherm je nou het beste vind

sjon11 mei, 2012 om 15:55

en het uterlijk vind ik juist andersom
s3 —>vrouw
htc one x—–>man

Mark13 mei, 2012 om 12:42

Ik vind de plastic achterkant juist mooier, en fijner in de hand liggen, geeft je toch iets meer grip op het toestel en dus minder kans om het ding uit je handen te laten glippen. Het ziet er glad uit maar zo voelt het niet.

Tom14 mei, 2012 om 18:00

Wat doe je met een One X als hij vast loopt, nu niet zeggen dat dat niet kan want dat kan altijd gebeuren. Maar ik bedoel je kan de accu er niet uithalen dus als hij dan vast loopt moet je dan wachten tot de accu leeg is? hier een filmpje ervan dat hij vast loopt http://www.youtube.com/watch?v=-ZTdU2cXvg0 ziet er nogal hopeloos uit.
met een S3 til je dan gewoon even de accu op en daarna gaat hij weer aan

sjon15 mei, 2012 om 17:09

@tom

waarschijnlijk moet je bepaalde knoppen ingedrukt houden om hem te resettem zodat hij overnieuw opstart
ik zou het niet weten heb nog geen 1 vastloper gehad en dag gebeurt ook niet zo snel lijkt mij.
s3 heeft wel dat voordeel ja dat je de accu eruit kan halen..

Maja16 mei, 2012 om 10:39

Hoe zit het met de bescherming van de lens van de Galaxy S3? Bij de HTC is die vrij onbeschermd, dus krassen krijgt die waarschijnlijk heel makkelijk. Ik kan dat niet goed op de foto’s zien. Of ziet hij er verder precies als de S2 uit?

sjon16 mei, 2012 om 16:15

10 seconds push power + volume down staat er bij

jesse16 mei, 2012 om 17:21

Htc One x is beter.

Maja18 mei, 2012 om 05:47

Niemand weet hoe beschermd de lens is, tegen krassen (zeker tov HTC one x)?

willem18 mei, 2012 om 07:21

@Marja

ik heb het toestel nog niet in handen gehad dus dat is lastig bepalen. als je op de foto kijkt staat de lens wel wat naar buiten gericht dus kan dit krassen opleveren maar dat hangt ook grotendeels van je gebrui af.

Hans de Gids25 mei, 2012 om 19:32

Ik zit ook erg te twijfelen tussen de Galaxy SII of de HTC One X, maar moet ze eerst ook zelf hebben gezien en getest daarna kan ik pas echt beslissen.

Kan iemand mij helpen keizen

Hans de Gids25 mei, 2012 om 19:33

Sory was fout moet SIII zijn

Ivo25 mei, 2012 om 19:38

Ik ga zelf voor de galaxy s3 kiezen want
Ik ben Samsung al gewend.
En ja de voordelen.

Hans de Gids25 mei, 2012 om 19:38

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de galaxy S Advance of de o Galaxy S plus of toch de Galaxy Ace, kan iemand me helpen.

Ivo25 mei, 2012 om 19:56

@hans
De galaxy s plus is ong t zelfde als de eerste galaxy s.
Maar een klein beetje sneller de galaxy s advance is ong net zo goed als de galaxy s2 .
Ik weet zelf niet wat u budget is . Maar bv ik heb net 7 à 8 maanden geleden mijn iPhone 4s abbo genomen
Dus kan zoiezo niet nog een abbo nemen.
Dus ga ik de galaxy s3 via wehkamp kopen kom je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit dan een abbo.

sjon26 mei, 2012 om 09:35

@ hans de gids

ik zou voor de htc one x gaan
geweldige camera,snelheid,batterij gaat lang mee,mooie natuurlijke kleuren,32 gb opslag ruimte
en de prijs ligt ook wat beter.samsung is altijd al heel duur geweest.

Hans de Gids26 mei, 2012 om 13:00

Okee dan, maar de HTC One X heeft volgens de informatie geen Micro SD Slot en de Samsung wel, hoe zit dat???

sjon26 mei, 2012 om 15:18

De htc One x heeft standaard 32 gb beschikbaar
De galaxy s3 heeft 16gb die je kunt uitbreiden tot 64gb
Het ligt eraan hoeveel je op je telefoon wilt zetten
Ik heb pas 7 gb verbruikt terwijl er al veel applicaties op staan
En ruim 500 foto’s
Als je veel muziek en filmpjes erop wilt dan gaat het harder

Hans de Gids26 mei, 2012 om 20:02

Maar hebben ze allebij en Micro SD slot dat is mijn vraag, zodat ik mijn micro sd kaartje die nu nog in mijn galaxy I5800 zit in mijn nieuwe toestel kan doen dat bedoel ik.

Hans de Gids26 mei, 2012 om 20:06

Ik bedoel eigenlijk dat ik mijn eigen Micro SD kaartje die nu nog in mijn Galaxy I5800, dat ik die ook in de Galaxy SIII of die HTC One X kan doen

ivo26 mei, 2012 om 20:08

@Hans de Gids
Nee alleen de samsung galaxy s3 heeft een micro sd slot.
Maar de htc one x heeft al 32gb ingebouwd.

Hans de Gids26 mei, 2012 om 20:12

wil dat dus zeggen dat de SIII wel een uitbreidbaar geheugen heeft en de One X niet, dan zou ik dat erg slecht van HTC vinden want ik wil wel veel muziek en filmpjes erop zetten moet ik dan dus voor de SIII gaan.

ivo26 mei, 2012 om 20:29

@Hans de Gids
Ja, is ook de reden waarom ik ook de s3 ga nemen ik heb op dit moment ook een iphone 4s 16 gb
MAar tis echt prop vol.

sjon26 mei, 2012 om 20:30

@hans

je dat zou je dan beter kunnen doen.
nu begrijp ik het dat jeeen kaartje al hebt.
ik vind het dan ook een minpunt van de htc one x

Hans de Gids28 mei, 2012 om 21:26

Wat zijn de Standaard ringtones, melding tones, alarm tones van de SIII en de Htc One x en hoe klinken ze

sjon29 mei, 2012 om 10:47

Ik heb zelf de htc One x en kan daar alleen wat over zeggen,
Er zijn +-60 verschillende ringtones en daar bij nog 7 standaard ringtones.
Ze klinken erg goed en
Afwisselend.

Hans de Gids29 mei, 2012 om 10:58

kan je er een paar als mp3 tjes naar hansdegids31@live.nl sturen.

p.s. Heeft er hier iemand de Htc One X zou die dat dan ook even willen doen?

Ik ben goed de verschillen aan het overwegen, maar ben er nog niet helemaal uit

Hans de Gids29 mei, 2012 om 17:47

ik wil een iets kleinere geen mega groot 4,7 inch scherm, is dan de Htc One S of de Htc one V een optie, of moet ik dan toch voor de Galaxy SII Galaxy plus gaan.

sjon29 mei, 2012 om 21:08

@hans de gids

In je eerdere posts heb je het over dat je een galaxy advance/ace
Vervolgens wil je een s3
En nu heb je het over s2 en s plus omdat je een kleiner beeld wilt.
Maak gewoon een keuze ,mega groot een galaxy note is pas mega groot
Ik ben juist tevreden met mijn 4.7 schermp (je)

Hans de Gids29 mei, 2012 om 21:13

@sjon

dus dat valt best wel mee dat scherm, past die in je broek/jas zak, en ik wil wel eens weten hoe dat Beats Audio klinkt, kun je me een filmpje sturen

sjon29 mei, 2012 om 21:25

Past in broekzak geen probleem,gewoon YouTube htc beats audio typen en je vind heus wel wat.
Ik had eerst een s plus en als ik die nu vergelijk dan vind ik die echt lelijk.
Neem gewoon een nieuw degenlijk toestel.je krijgt er spijt van als je een verouderd toestel koopt

Glekuw30 mei, 2012 om 20:35

Samsung :)

Alhoewel, HTC heeft een mooier display en uiterlijk. Bij mij gaat het om wat er binnenin zit :)
En kom ik wat tegen wat me niet bevalt kwa software. Edit ik het zelf.

sjon30 mei, 2012 om 21:55

@glekuw

nou wat is er dan volgens jou niet goed dan?

H4x0r2 juni, 2012 om 00:08

Ik ga duidelijk voor de htc one x!
Ik vind dat de s3 er maar lelijk uit ziet en qua snelheid is de s3 ook niet veel sneller ze hebben beide quad-core alleen is de one x toch nog net iets hoger geclockt, alleen in de benchmark zie je dat de s3 toch sneller is.
alsnog wil ik toch de One x omdat de s3 er maar goedkoop uit ziet.

Kenny24 juni, 2012 om 17:55

Ik ga uiteindelijk na een paar dagen denken..
voor de s3 !
Ik vond de s3 op foto’s echt lelijk.
Toen ik naar de winkel ging en hem uitprobeerde was ik verkocht en dat was de doorslag.
daarvoor had ik de one x ook al in me handen gehad .. was wel mooi maar toch..het sprak me minder aan.
Ik ga duidelijk voor de samsung galaxy s3 !
Kan niet wachten :)
En mensen zeggen dat die goedkoop en plastic is enzo..
maar het valt reuze mee !
De s3 is Gewoon FIJN licht en ligt echt lekker in je hand .
dus geen plastic gevoel zoals bij de s2 !

Robert30 juni, 2012 om 21:18

Als ik die onzin lees over het inbranden van het super lcd2 scherm, dan vraag ik me af waar ze die onzin vandaan halen. Beide schermen komen van Samsung vandaan, en over klachten met inbranding heb ik nog niets gehoord. Beide schermen zijn technisch identiek, alleen heeft amoled een andere struktuur dan super lcd 2 schermen. Van inbranden is geen sprake bij super lcd 2, tevens is het hd amoled van de s3 kwalitatief minder dan s-lcd2.

mauddddddd5 juli, 2012 om 18:24

Ik neeeem de s3 !!!

Bas7 juli, 2012 om 11:15

Probeer ze allebei een dag uit. Ik gebruik een telefoon voor m’n werk en niet om mee te spelen. In het gebruik is de one x gewoon handiger. Contacten zoeken, mail lezen en vergroten, teks op websites vergroten. Pagina’s passen altijd op de HTC daar kan Samsung niet aan tippen. iPhone is hierdoor ook GEEN optie. Bij mij ging de batterij de eerste dagen ook snel leeg. Nu bel ik veel en ontdek ik dat de batterij savonds nog meer dan halfvol zit. Vergelijk je het stroomverbruik met een Samsung of een 4s dan moet je bij de HTC ook het licht uit zetten. Het scherm is standaard veel helderder. Als je de toppers van nu een allemaal een dag hebt gebruikt kom je tot de conclusie dat je de volgende dag gewoon de HTC one X pakt!!!! Voor de Samsung fan is er natuurlijk gewoon de SIII! Zij nemen het gebruikgemaakt op de koop toe…

Shunsuke4 oktober, 2012 om 16:57

He9 Jeroen,Vanochtend was ik gezellig bij je zus Erna op de koiffe en hoorde ik van je website. Uiteraard heb ik het, toen ik thuiskwam, meteen geopend. Het ziet er gelikt uit!Wat ben je ondernemend! Het lijkt me fascinerend om in Mozambique te zijn. En dat het fascinerend is blijkt wel uit je blog. Veel plezier op het continent waar we allemaal ooit vandaan kwamen.Groeten uit Alkmaar in de herfst,Paul

Eugene25 april, 2013 om 09:17

wat een discussies over HTC en Samsung, phone war!!!

Ik heb gister voor de HTC one X gekozen en mijn vriendin heeft nu al een tijdje de SIII
heb deze naast elkaar gehad en tot de volgende conclusie gekomen.

HTC one X heeft als voordeel dat als je kleinere handjes hebt dit veel beter in de hand ligt
het scherm is aanzienlijk helderder dan de SIII voelt stabiel en stevig aan in de hand waar de SIII namaak en plastic fantastic aanvoel (breekbaar dus )

echter zijn er bij de SIII natuulijk ook leuke features die je helaas op de HTC one X niet terug vindt
de batterij van de SIII gaat volgens mij iets langer mee maar scheelt ook niet heel veel.en daarbij komt ook dat de batterrij van de htc niet vervangbaar is?? zal vast wel maar moet door specialist gebeuren.ook de foto’s van de SIII lijken mij er toch iets beter uit te zien dan op de HTC maar goed voor profesionele foto’s gebruiken wij een EOS.

al met al zijn het twee toestelen flink gewaagd aan elkaar.
ik ben voor de HTC gegaan omdat ik altijd een HTC hebt gehad en mij dit prima bevalt.

Welk toestel je ook neemt ,je kunt er tots op zijn jezelf de nieuwe eigenaar van een HTC one X of de Samsung galaxy SIII te zijn.

ik heb dit niet ge-post om je makkelijker te laten kiezen maar puur omdat ik de kans hebt beide toestellen te kunnen testen en mijn mening te delen.

Laat van je horen... Geef een reactie!

Jouw Reactie